Blogger Layouts

Jumaat, 18 November 2011

ape-ape je lah nk letak tajuk ape pon...:)

hai assalamualaikum...
lamanya tak bercerita lam blog aku ni...
aku tak tau nk cerite ape..tapi kalau ikutkan mmg byk sangat yang aku nk ceritakan...dan yang pasti mungkin tak akan terrrcerita...hmm ape aku cakap ni...
kihkihkih :)
ceritanya gini....hmmm 'acu cite,acu cite'..nk cite ar ni..lek ar..:)...
mula2 tu cite nye gini...perjalanan dari k.terengganu ke kepong kl bertumpang rumah kwn name huda ilyani kt  jinjang utara kepong...aku g sane coz teman hubby pegi lapor diri kerja baru..first day hubby aku lapor diri kat tmpat baru dia keje tu aku n huda ilyani pg hantar coz nk tunjuk jalan kl yang sememangnya jemm tahap kura-kura tu..
nk dijadikan cerita pukul 530ptg semasa perjalanan nk blik la dari ambik hubby dari tmpat kerja dia tu,..kitorg xcident dkt IJN ngan huda n my hubby coz tetibe je brek kete huda DOK MAKAM kate org ganu...ape lg ms tu turun dari jambatan la..brek DOK MAKAM..pastu dumm! 1x....dummm! 2x...dummmmm! 3x..kali ke-4 degummmmm kawan aku tu langgar divider..ms tu hanya Tuhan je yang tau perasaan takut n macam2 lagi la yang terasa...yang penting kete yang dummm sampai 3x tu alphard!! giler ko huda illyani...alphard tuuu der...kikiki...
anyway mende buruk terjadi kan..alhamdulillah..tapi yang penting mmg letih mlm tu coz trauma pun ade,satu lagi duk lam hujan masa nk tunggu kete kami naik tu ditunda...yang paling penting seb baik la alphard tu xminta yang bukan2 kitorg langgar kete dia...klu tak mmg mati n pokai  larrr huda...alphard tuuuu...hehe......
dipendekkan cerita la..
pastu selesai dari lapor diri 2hari duk kl,
kami pun balik terengganu hari rabu coz hari khamis hubby kene lapor diri kat trganu lak..so angan2 aku nk pegi Genting Highlands xkesampaiannn...kerana frust xleh g Genting,...aku pon wat rajin la masuk kerja hari khamis tu sedangkan dalam FORM aku cuti lagi...huhu...and hubby pon masuk kerja baru dia kat Jabatan Warisan Negara zon Timur...alhamdulillah...dapat kerja kerajaan..aminn..rezeki dari Tuhan..smuanya berjalan lancar...
sampai cni je la aku nk crita untuk blog kali ni...
ok lor...aku nk upload pic la ckit......
ni la puteri Huda..name nya soleha...budak nakal ni...cakap sokmo..
peace lu sblm balik...
ni la HUda ILyani N anak2 nya....miss u all..
ade masa kita jumpa lagi ekk.. 
insyaALLAH...:)
hehe..ni gambor koyal...:)
ok lorhhh.....
dah xde idea nk tulis kat blog ni..crite ckit2 jadi ler kan asal aku update gak blog aku yang jarang skali ade masa aku nk update..hehehe...
thanks for read...
blog yang ntah pape....:)
lov u all lah..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan