Blogger Layouts

Rabu, 23 November 2011

haluuu...hai3x

assalamualaikum.......
today!
 aku saje je gatal2 nk update blog aku time keje...
syhhhh jgn bising tau..
(nanti tokey marah...)
lalala.....

sempena hari yang sejuk ni...sbb kat cni hujan xhenti dah 1 minggu lalu..
aku nk kasi HOTT lagi suasana sejuk..aku nk cite pasal lagu yang hubby aku
tujukan kat aku...mmg syok lagu ni..
kat cni aku taruk senikata lagu dia ek....

Merayu-Thomas...

Tahukah engkau...
mengapa aku menyanjungi mu
tahukah engkau
semua cinta tercurah pada mu
biar bumi membelah dua
namun sayangku takkan berubah

bukan rayuan
semua cinta terucap dari hatiku
hanya dirimu
selalu menjadi bunga tidur ku
jangan biarkan ku menunggu
hadirlah kasih aku merayu

andainya kau dapat ku miliki
tak mungkin lagi ku lepaskan
kau lah
penghuni relung hati ku
sayang dan cintaku untukmu

brjanji diriku pada cintamu
sumpah demi langit dan bumi
dirimu akan ku jaga selalu
sampai akhir batas waktuku

bukan rayuan
semua cinta terucap dari hatiku
hanya dirimu
selalu menjadi bunga tidur ku
jangan biarkan ku menunggu
hadirlah kasih aku merayu
jangan biarkan ku menunggu
hadirlah kasih aku merayu

andainya kau dapat ku miliki
tak mungkin lagi ku lepaskan
kau lah
penghuni relung hati ku
sayang dan cintaku untukmu

brjanji diriku pada cintamu
sumpah demi langit dan bumi
dirimu akan ku jaga selalu
sampai akhir batas waktuku.....
jam & azie


my pic!! awww


habis dohhh.....
best x kate2 lagu dia?
mmg syok layan lagu ni...
jiwang la ckit...
hehehe..
ok lor..that's all for today...


thanks for reading n jenguk my blog...:)

love u all....





Tiada ulasan:

Catat Ulasan