Blogger Layouts

Sabtu, 26 November 2011

my LOVELY family....:)

hai all,ape kabo???
kali ni nk cite pasal family sy..
xde pasal coz mmg aku nk saje nk cari pasal ni...
huahuahua...

firstly,
budak nakal,kiut miut ni...
name dia Nur Iman Fitriya Bt Junaidi Johari
umo dia baru je 5bulan lbh...
name glamor dia Imannn....
haa ni pic semek iman...














peace iman.....:)

Mak dia nama Afifah or sng nk panggil eifa...
eifa ke? aku panggil Angah...
dia smemangnya kakak aku yang bongsu
coz aku ade 2org je kakak...:)



angah & adeq



ni plak pic mama n papa Nur Iman..n Iman pun ade....


ni plak akak aku yang pertama..yang aku sayang jugak!!
name glemer dia Kak Tie PSM..
PSM??? sebabnya dia keje kat PSM...



kAk Tie & AnGaH.......My LOveLY siSteR....:)


ni anak buah yang nakallllll sangat name AQIL..

PASTU,

ni plak pic family abg sulong aku name amri...
hobi dia suke main drift kat stadium.....


and anak2 sedara aku......azmi,angah,alif...



ni anak abg no2 name Aflah..



pic abg no2 yang pakai bj melayu biru tu name azizan....dia solo...sorg widower...:)



then lastly...
pic abg aku yang bongsu lak xde lam simpanan..heheehe
tapi pic akak ipar ade la.. name dia kak lily..yang pakai bj kurung biru hitam tu...

then..yang paling aku sayang lam idup aku slain my family...skrg...
ni dia......

my hubby!!!

anyway i love my all family....:)

thats all je lah blog untuk my family ni...
thnks for reading this...
bye...:)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan