Blogger Layouts

Khamis, 20 Oktober 2011

aku dan dia....Jam& Azie

hai...assalamualaikum...:)
alhamdulillah...hr ni dpt bertemu lagi....
kali ni i nk cite tntang 

Aku dan Dia...
@
Jam & Azie....


maybe ade yg belum tgk pic kawen aku kn....
ok2..lam blog ni aku akan masukkan sdikit demi sdikit tntang hidup aku yang lepas2 untuk dikongsi bersama.......
...............................................................................................................

firstly,
bermula dari perkenalan dari kawan..
first dating 16.03.2009..


ni first time dapat bunge ros...
see ros pink tu ade 7kuntum coz aku suke no 7..
thanks abang :)


ni masa kat kedai bunga  tmpat adik dia keje...



forever JAM & AZIE



ni la jcj 9663 kete ni la byk berjasa klu aku nk kuar dating..haha

..............................................................................................................................................

second,
 dia datang merisik...
kenal dalam 1thn 6bln kami rancang tuk hidup bersama...

then,
 bincang2 kedua pihak..keputusan 17.09.2010 bertunang..
kami pon bertunang laaa...


cincin disarung...:))


haa ms ni dah jd tunangan org....hehehe


..................................................................................................................
then,
tunggu punya tunggu...
kami pn kawen...

majlis akad nikah kmi 10.02.2011 hari khamis mlm jumaat kat rumah aku....



look muke Dia berdebor ms ni.....
lom akad nikoh ag...
jurunikoh ustaz Musa....
steady je dia nikahkan kami...

alhamdulillah.......
sekali lafaz aku sah bergelar isteri kpd PAIHAIZAM B KHALIB...
amin harapan agar kami bhgia selalu..



cincin disarung untuk pembatalan air smbahyang....

..............................................................................................................................................

pastu,

aku bersanding pada 11.02.2011...
of coz at my home la....



time ni mmg berdebor la..malu pon ade coz 
smua mate tertumpu kt kami....huhuhu




hehe ok x?
thanks to k.nor coz byk tolong aku ms nk kawen ni...



wah masa ni dapt tali tangan...syok!! hehe 

tu yg jadi pengapit aku name dia JIE...yg laki tu POKLEH adik ipor..



aku sarungkan cincin utk hubby...:P



jemput makannn.....
sedappp.....


.........................................................................................................
ni plak,

majlis sambut menantu pada 15.02.2011 kat kampung belara manir......



haa ni time pihak laki & pengantin skali melapah daging
daging ape? daging kerbau...
mooo....



putih + merah = pengantin/menantu tibe kt umah laki..kiki
so selesai la majlis pkahwinan Azie&Jam..


thanks for all yang menjayakan majlis aku ni..
expecially my family..a.rie,a.jan,k.tie,a.rol,angah,a.najib,junaidi(bro in law),k.lily(sis in law)
...cousin (k.nor,k.ja,noni,nora,poksu,azza,n hubby2 spupu aku la...) 
klu nk sbut nama mmg ramai lah...
kompom xcukup page ni nti..
by the way thanks for ALL..

and thanks for all yang sudi hadir majlis aku
kawan baik aku...
Huda illyani (walaupun ms tu pantang dia lom abis), rahyu nabila, jie...
thanks ar smua....


..............................................................................................................

ni cite ms honeymoon lak...

first honeymoon..
at cameron highlands..

mmg ramai pasangan pengantin baru g tmpat ni kan...
almaklum la...sejukkk..romantik...hehehe


so,kembali pada story aku,

15.04.2011 kitorg g kat cameron highlands...
best coz xpnh pergi tmpat camtu sblm ni...


at cameron highlands..kt ladang teh..sjuk sgt....
 syok!!!

kat cni pon bunge2 dia cantikkkk sangat...
strawberry yang merah n sedap...



tembamnyerr aku ms ni..kikiki
skrg pn tembam gak..:)

that's all lah untuk honeymoon cameron...
nk upload pic dah fedup..lmbat gilerrr der...

................................................................................................................


second honeymoon...
at pulau kapas....


pada 20.07.2011 plak aku g honeymoon kali ke dua kat pulau kapas....


peace!



menung igt ke kg....walaupun dekatttt je pulau kps ngn kampung..
dekat ker..45minit je...
kira boleh laaa...


 

bpk duyung ni...haha


.......................................................................................................................

pasni,

 honeymoon ke3 n seterusnya tak tau lagi destinasi kat ner....
(ingat2 nk g genting highlands lak)...hehe..


ending my story,


so that's all je lah yang aku nk kongsi untuk blog Aku & Dia ni...
harap korg wish aku bahagia slalu..aminnn...

thanks for read my blog...
lov u all lah..muahhh..:)




Tiada ulasan:

Catat Ulasan