Blogger Layouts

Jumaat, 14 Oktober 2011

my car!! :)




Hai.....good mornink...kawan2 yg sudi jenguk n read blog aku ni......
assalamualaikum...
(jwb ye jgn dop jawab salam aku ni...hehe...)

dah 2 ari dok update blog aku ni..
maklum la balik keje lewat doh..hari2 sapa umah kul 6.45pm....
banyk sungguh keje coz partner dop mai ye MC 2 ary..
so aku cover keje dia la..

so aku xsmpat la nk update hari2...
maklum la..klu dah balik umah tu,
kene la plak siapkan ape yang patut untuk sambut suami blik keje nti..
(aik!! da kawen ke aku ni..cam dop caye jew..hehe...)

hmm ari ni aku nk cite ttg My Car TbE 1009....
cAr AKU NI vIva850 je...
bkn nk nyoho aku ade kete baru..
tapi  saje nk cite..ikut aku ar op coz ni kn blog aku..hahaha...
ni dia wajah vivA 850 yg lom di ubahsuai spenuhnye...


TbE 1009


viVa850


bile dop au nk kobek kete ey...('',)


hok penting TEIN..hubby aku mmg wehi guh sticker tu..


look!! Ttein ade ag....hmm


haa ni la kete aku n hubby....vivA Je...hahaha..
tapi walaupu Viva Je...
aku syukur sangat coz ni kete sdiri (aku+hubby) xdok kongsi ngn sape2...
nk g jalang2 pon dop kisoh dh...
pasal ni kete diri...dulu ade wira...
tapi hmmm dkpe ar..dop payoh cite ar ttg wira tu..
ambik ar org nk ambik pom...asal dop baloh op!! kikiki..
ape yang penting!! 
ade keteee sdiri...(versi wonderpets neh...!)

last untuk blog pasal TbE 1009 tu...
aku sudahi dgn pic semek senyum mewek ni atau name nye
Nur Iman Fitriya Bt Mohd Junaidi Johari......
atau lagi....dipanggil...
Imannnn......


bye..thanks for reading...
love u all...
peace lu kali....

6 ulasan:

  1. yg penting no plate 2 same ngan birth aku....huhuhuu

    BalasPadam
  2. panjangnye..... hahaha... yunk kecikkn tulisan sket... baru best bace ;) anyway nice blOg...

    BalasPadam
  3. ibby...aku wat tulisan besor nk bg smua org nampok..hahaha...tenkiu....:)

    BalasPadam
  4. huda....ye dok...hahaha...bijok2..10.09.1988...huhuhu

    BalasPadam
  5. ye ar...kekg klu x ingat tarikh birth aku mu tgok no plate kete mu je...kikiki

    BalasPadam