Blogger Layouts

Selasa, 11 Oktober 2011

aku stress....!

hai everybody....assalamualaikum..:)




peace lu skali...huhuhu..........



ermm tajuk blog aku mlm ni AKU streSS...hahaha ntah pape kan?
aku nk cite 1 hal ni.....
sebenarnya kisah aku nk cite ni tak la stREss tahap CIPaN...CME streSS biasa2 je...aku sbnarnya strESS kat tmpat kerja..
aku rasa,skrg ni keje aku smkn berimbun-tinbun....(btl ke ayat aku ni)
yang aku strESS sgt coz dulu ade la kawan yang ske tolong aku...name nye Nur Wahida Balqis....atau kitorg suke panggil IDA...




ni la ida..........:)




dia yang suke tolong 
aku failing kertas kerja aku...
tapi skrg dia dh berhenti......
ida oh ida.....
ku rindu padamu..hahaha
(ida klu mu bc blog aku ni msti mu terharu coz aku masuk cite mu lam blog aku)



(haa ni pic kenangn yang abadi masa besday haan hui baju pink...)





dulu masa ida ade..sikit2 je mesti kitorang ngetoh ke dia...contohnye
1- ida...tolong tgk faxs dari mane or...(sbbnye tmpt duduk dia berhampiran ngan mesin faxs...)
2- ida....angkat tpn or...sbbnya dia suke bercakap tpn..ape lagi klu dgn anak manje salesman dia A'A...hehehe
3-ida....esok mu wat nasi goreng eh...(ni jie je yang suruh ida coz ida pandai masak...aku nk suruh segan..tapi kalau ida bawak aku pun tumpang sepinggan...hikhik)




termenung ku termenung!!!





tu lah antara yang kite org suke ngetoh ke ida....
tapi skrg ida adop doh...
ida resign ikut suke je....
 so skrg cian kat aku ngn jie...xdok org pon mjadi penghibur bile aku ngn jie bosan sejak mu (ida,ainum) resign....




akn ku abadikn pic ni....






pastu now skrg ainum lok yang resign...
tinggallah aku ngan jie,fiza,faizah jew kat opis tu...
opis tu xmcm dulu doh...






aku rindu dgn kenangan yang lama bersama ida,ainum,mei,wen,kak yus.........
miss u all...:)


and now...ending cite aKU sTRess ni...
thanks for reading nukilan yang ntah pape dari aku ni...azie...


daaa.........:)


Tiada ulasan:

Catat Ulasan