Blogger Layouts

Rabu, 29 Februari 2012

aku rinduuu pada blog aku..:)


salam..selamat malam semua..


wahh lame sungguh dop update blog ni...:)



korg ape kabo wahai pembaca blog? 
aku and hubby with my family sokmo happy..alhamdulillah......
ermm aku xde pape nk create sbenarnya ni..
yang aku suke nk update sgt blog ni sbenarnya nk upload pic baru je..hahaha..
ok ker alasan camtu? 
haa ni pic terbaru...
saje nk penuhkan dlm page aku ni..
jangan jeles ye...



ok la..
kita start merapu ckit2 k..
ermm ape aku nk ckp ni ye..:)
............
hari demi hari,yang mendatang smstinya ade suka duka ketawa menangis..
begitu jga dgn kehidupan seharian aku..
yang penting smua tu ujian dari ALLAH SWT kpd umatnya...
dan kita haruslah tabah untuk menghadapi nya...
anywy alhamdulillah kan coz hari ini kita masih dpt bertemu lagi....

ok la..aku da tau nk ckp pe..yang penting korg thnks coz jenguk blog aku...
its me azie...:)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan